Ordinačné hodiny

DEŇ ČAS POZNÁMKY
Pondelok 7:00 – 19:00 hod. prestávky: 12:30 – 13:30
Utorok 7:00 – 19:00 hod. prestávky: 12:30 – 13:30
Streda 7:00 – 19:00 hod. prestávky: 12:30 – 13:30
Štvrtok 7:00 – 19:00 hod. prestávky: 12:30 – 13:30
Piatok 7:00 – 19:00 hod. prestávky: 12:30 – 13:30
Sobota 8:00 – 16:00 hod. iba zubná pohotovosť
Nedeľa 8:00 – 16:00 hod. iba zubná pohotovosť
Sviatky 8:00 – 16:00 hod. iba zubná pohotovosť

MENU

Najčastejšie otázky

Často sa nás pýtate pri návšteve alebo na sociálnych sieťach rôzne otázky týkajúce sa či už vyšetrenia, zákrokov alebo iných tém. Preto sme sa rozhodli, spísať vám odpovede na tie najčastejšie.

Beriete nové karty? Poskytujete ošetrenie aj so spoluúčasťou poisťovne?

Áno, stále berieme nových pacientov a všetkých ošetrujeme so spoluúčasťou zdravotnej poisťovne. Ak máte záujem o vstupné vyšetrenie, viac sa dočítate na tejto adrese, kde nájdete aj registračný formulár. Následne vás po odoslaní registračného formulára bude kontaktovať naša recepcia ohľadom termínu.

Robíte aj cez víkend a cez sviatky?

Áno, aj cez víkendy a cez sviatky sa o vás postarajú naši špecialisti. Dobrí zubári sú pripravení pomôcť pacientom 365 dní v roku.

Ako to prebieha na zubnej pohotovosti?

Či už ste náš stály pacient, alebo naše služby využijete pri akútnej bolesti, ponúkame rovnaký štandard pre všetkých pacientov. Po príchode do budovy sa zaregistrujete na recepcii.

Do ambulancie budete zavolaný na základe prideleného čísla, čím vám zabezpečíme ochranu vašich osobných údajov. Čas pred ošetrením trávite v pohodlnej čakárni, kde sú vám k dispozícii nápoje, nabíjačka na telefón či bežná tlač. Pre deti máme k dispozícii detský kútik s hračkami a rozprávkami.

Môžem prísť na pohotovosť aj bez odporučenia svojho zubára?

Áno, na vyšetrenie na pohotovosti nepotrebujete odporučenie od svojho zubného lekára. Nečkajte a príďte k nám, ak vás niečo bolí. Radi vás čo najskôr zbavíme bolesti.

Dá sa u vás platiť kartou?

Áno, našim pacientom umožňujeme platbu kartou.

Dá sa u vás parkovať? Aké sú možnosti parkovania?

Parkovať je možné za budovou v prípade, že nájdete voľné parkovacie miesto. Pred budovou je jedno parkovacie miesto vyhradené pre imobilných pacientov.

Prečo musím ísť na RTG? Prečo je RTG dôležitý?

Kazy, hĺbkové anomálie a iné nedokonalosti sú často neviditeľné bežnou vizuálnou kontrolou a práve vďaka RTG snímku vieme odhaliť včas ich prípadný vznik, kedy je možné zub ešte zachrániť. RTG vyšetrenie je veľmi dôležitou súčasťou komplexného a detailného stomatologického vyšetrenia. Vďaka nemu ošetrujúci lekár dokáže dôkladne zhodnotiť aktuálny stav chrupu a navrhnúť efektívny liečebný plán. Viac si môžete prečítať tu: http://petramed.sk/dolezitost_rtg

Prečo musím vypisovať anamnézu?

Pre kvalitnú diagnostiku musíme poznať váš zdravotný stav – aké choroby ste prekonali, aké lieky užívate, či aké operácie ste absolvovali. Toto môže mať vplyv na liečebný postup, ktorý zvolíme, alebo liek, ktorý vám predpíšeme.

Prečo ma vždy neošetruje rovnaký lekár?

Všetci lekári u nás v Petramede sú dobrí odborníci. Niektorí lekári sa špecializujú len na určité oblasti – napr. endodoncia, chirurgia, fixné strojčeky, dentálna hygiena a pod. Aby sme vám vedeli poskytnúť najlepšie služby, snažíme sa vás vždy poslať k takému lekárovi, ktorý sa v danej problematike vyzná čo najlepšie a teda vám vie poskytnúť čo najlepšiu odbornú starostlivosť.

Prečo sa plomby nerobia na LSPP?

Lekárska služba prvej pomoci je určená primárne pre akútne bolesti. Aby sme vedeli všetkých pacientov s bolesťou vybaviť čo najrýchlejšie, bolestivý zub vypĺňame len dočasnou vložkou. Ak má byť plombovanie urobené správne a poriadne, vyžaduje si určitý čas, na ktorý je potrebné objednať sa.

Prečo plomba stojí rovnako bez ohľadu na to, aká je veľká?

Pri zákroku sa jedná o rovnaký postup, ktorý si vyžaduje určitý čas, či ide o malý alebo väčší kaz. Cena plomby sa v skutočnosti líši, avšak rozdiel je nízky, a preto doplatok pacienta pri každej plombe je rovnako vysoký. Zdravotné poisťovne platia podľa veľkosti kazu za plombu 9 €, 20 €, 24 €. Platí sa v podstate za čas, a ten sa pri strednej a menšej výplni až tak nelíši, pretože ešte stále je potrebné ambulanciu pripraviť, podať injekciu, vyplniť dokumentáciu, vydezinfikovať ambulanciu a pod. Významnejší rozdiel je až pri väčších rekonštrukciách a tie sú skutočne drahšie.

Prečo si odomňa pýtate email alebo telefónne číslo?

Vaše kontaktné údaje potrebujeme, aby sme mohli byť s vami v rýchlom spojení, informovať vás o dostupnosti termínu ošetrenia, o možných zmenách, o potrebe vykonaní preventívnej prehliadky a nových službách, ktoré pre vás pripravujeme.