+421 41/4254 300
Ordinačné hodiny
Pon - Pia 7:00 - 18:00
Obedná prestávka 11:30 - 12:00
Sviatky Zatvorené
So - Ne Zatvorené
Petramed

Festival zdravia Čadca 2023 – médiá a štatistiky

Festival zdravia Čadca 2023 – médiá a štatistiky

Prvý ročník podujatia prilákal do Čadce tisíce ľudí

Stiahnuť všetky fotografie

Nápad nestačil. Nahromadili sme peniaze a potom pozornosť :)

Festival zdravia Čadca je projekt, ktorý vznikol v hlave výkonného riaditeľa Petramedu Petra Džupu ml. už pred pár rokmi. Ambiciózny projekt mal nielen ukázať širokej verejnosti našu expertízu, ale zlepšiť prístup k informáciám o zdraví nášho tela a mysle. Komplexne a zaujímavo. A pri tom prepojiť a zapojiť miestnu komunitu. Rozhodli sme sa ísť do toho po hlave práve na naše 30te výročie.

Projekt bol od začiatku nadimenzovaný pre tisíce ľudí a to bez ohľadu veku, ekonomického či sociálneho statusu. Počas príprav sme takmer polovicu času venovali zabezpečeniu finančného vankúša pre čo najväčší program. Hľadali sme vhodných partnerov a sponzorov. Vedeli sme, že to dokážeme aj vďaka tomu, že na rovnakú loď s nami nastúpilo priamo Mesto Čadca na čele s novým primátorom Matejom Šimáškom.

Naším cieľom bolo zapojiť v maximálnej možnej miere najmä lokálne prevádzky, podniky a organizácie.

Veľké podujatie si žiada aj veľké financie. Aj preto, že vstup na festival bol bezplatný. Do festivalu sme vložili maximum energie a aj našich finančných prostriedkov. Sme veľmi radi, že sme našli ďalších sponzorov a partnerov, ktorí podporili podujatie finančne alebo nefinančne. Aj vďaka ich vkladom a zapojeniu sme dokázali program rozšíriť do jeho konečnej podoby.

Nižšie Vám prezentujeme štatistiky a fakty, čo nedokázalo zmariť ani nie práve ideálne počasie počas festivalu. Preukázateľný záujem verejnosti sa tiež podpísal pod verejný prísľub primátora Mesta Čadca Mateja Šimáška, že v tomto podujatí bude mesto pokračovať v ďalších ročníkoch. Veríme, že sa pridá ešte viac lokálnych partnerov. Jediným obmedzením je len aktivita a zapojenie sa každého z nás, ktorí na Kysuciach žijeme alebo podnikáme.

Festival zdravia Čadca v číslach

Fyzicky v deň festivalu aj navzdory nepriaznivému počasiu prišlo viac než 2500 ľudí. Okrem zábavného programu pre deti aj dospelých, takmer 1000 ľudí absolvovalo bezplatné lekárske vyšetrenia, diagnostické testy a odborné inštruktáže. 

Intenzívna kampaň v reálnom svete a na sociálnych sieťach

Najsilnejšia bola najmä online mediálna kampaň na sociálnej sieti Facebook. Kampaň trvala takmer 2 mesiace. Všetky príspevky, storíčka a reelska sa niesli vo výraznej grafike Festivalu zdravia Čadca. Dali sme si záležať, aby bol festival odlíšiteľný od ostatných a aby sme festivalovú náladu preniesli aj do vizuálov.

Nepodcenili sme distribúciu informácií o vystupujúcich, partneroch, sponzoroch a priebežne sme odkrývali obsah podujatia. Organickému dosahu sme pomohli platenou propagáciou. Náš obsah „zasiahol“ 233 561 ľudí na sociálnej sieti Facebook, ktorí žijú a pracujú na Kysuciach a čiastočne v Žilinskom kraji. V rámci prepojenia facebooku a instagramu sme reklamovali festival aj na užívateľov instagramu.

Nad rámec toho náš obsah prezdieľavali aj Mesto Čadca, partneri a sponzori na svojich sociálnych sieťach. S blížiacim sa termínom podujatia sa pridávali k nám aj rôzne weby a komunity, ktoré informujú o voľnočasových podujatiach na Slovensku (medzi mnohými spomenieme najmä lokálne podujatia na MojeKysuce.sk).

Veľký záujem potvrdil aj najvýkonnejší post na sociálne sieti, kedy sme zverejnili pár dní pred festivalom finálnu verziu programu a mapu podujatia.

Nečakanú odozvu malo aj reelsko, kde výkonný riaditeľ Petramedu v zápale príprav deň pred festivalom dáva rýchle info o tom, že sa stavajú veľkokapacitné stany a pripravuje celé Matičné námestie aj Dom kultúry v Čadci – môžete si pozrieť tu.

Pozrite si funpage festivalu na FacebookuOnline event na Facebooku

Billboardy, plagáty, banery, ale aj obecný rozhlas

Okrem intenzívnej online kampane vyskakovali vizuály a upozornenia na Festival zdravia Čadca na rôznych miestach. Využili sme billboardy, plagáty a banery, ale aj miestne rozhlasy či zmienky v rádiu. Vyzdvihnúť by sme chceli aj nižšie uvedených mediálnych partnerov, ktorí od nás za zviditeľnenie festivalu ani nič nechceli. Aj vďaka nim sa o podujatí dozvedeli tisíce ľudí, ktorí reálne prišli a ďalšie tisíce ľudí, ktorí si niečo o nás prečítali, pozreli či vypočuli a možno prídu na ďalší ročník Festivalu zdravia Čadca.

Emailová pozvánku sme zaslali aj rodičom, študentom a učiteľom stredných a základných škôl a ľuďom z okolitých miest a obcí. Zamerali sme sa na celé Kysuce a v rámci mediálneho partnestva nám poskytol svoje reklamné plochy aj Aupark Žilina. Pred podujatím vyšiel aj článok v nezávislom týždenníku Kysučanov MY Kysuce.

V rámci Mesta Čadce a okolitých obcí/miest na Kysuciach sme vyvesili, vylepili a rozniesli desiatky a desiatky plagátov, banerov, letákov a tiež mali niekoľko billboardov. Je skvelé, že naše podujatie a Mesto Čadca podporili aj okolité mestá a obce na Kysuciach. Bola to super ukážka, že je tu mnoho skvelých ľudí, čo majú chuť a energiu spolupracovať a pomôcť.

Na mieste festivalu sme mali 8 obrovských usmerňovacích plôch s programom, mapou a tiež 3 veľkokapacitná stany s banermi. Všade sme uvádzali partnerov a sponzorov, ktorí prispeli peňažne alebo nepeňažne. Aj vďaka týmto partnerom a sponzorom, sme dokázali uskutočniť toto skvelé podujatie s bezplatným vstupom pre všetkých.

Všetkým, čo sa zapojili a pomohli s distribúciou informácií o podujatí, VEĽMI PEKNE ĎAKUJEME!

Ďakujeme, že ste verili nášmu podujatiu:

Scroll top

Objednajte si termín

Kontaktujte nás priamo
Osobné údaje
Adresa
Služba
Nenašli ste službu v zozname?
Máte zľavový kód?

Oboznámil/a som sa a súhlasím s poučením o spracovaní osobných údajov *

Súhlasím so spracovaním osobných údajov na marketingové účely *

Odoslať objednanie termínu
Tieto stránky sú chránené reCAPTCHA a spoločnosťou Google a platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.